895

Оголошення про проведення публічного творчого конкурсу на визначення логотипу та слогану міста Генічеськ

З метою формування позитивного іміджу міста Генічеськ в Україні та за її межами, покращення використання культурного, туристичного та соціального потенціалу міста виконкомом міської ради прийнято рішення №59 від 15 березня 2018 року «Про проведення публічного творчого конкурсу на визначення логотипу та слогану міста Генічеськ».

Конкурс проводиться з метою здійснення вибору ідеї для символіки міста Генічеськ шляхом забезпечення права жителів територіальної громади у формуванні та поширенні в Україні та за її межами позитивного сприйняття, іміджу, популяризації міста, його історико-культурної спадщини через відбір кращого проекту логотипу та слогана міста та подальшої розробки та виготовлення бренд буку міста.

У конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи. Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.

Конкурсні роботи розглядаються за наявності заявки на участь у конкурсі, яка складається у довільній формі та обов’язково повинна містити:

для юридичної особи: найменування підприємства, організації, установи, код за ЄДРПОУ, контактні телефони, електронну адресу та пояснювальну записку (обґрунтування змісту логотипу та салогану), обсяг якої не повинен перевищувати 3 сторінки друкованого тексту ( шрифт Times New Roman розмір 14).

для фізичної особи – ПІП, місце проживання, вид діяльності, контактні телефони, електронну адресу та пояснювальну записку (обґрунтування змісту логотипу та салогану), обсяг якої не повинен перевищувати 3 сторінки друкованого тексту ( шрифт Times New Roman розмір 14).

Конкурсні роботи, подані на Конкурс, не повертаються і не рецензуються. Авторські та інтелектуальні права одночасно передаються організаторам конкурсу.

Конкурсний комітет гарантує не використовувати та не передавати третім особам ескізи логотипів, які були представлені на Конкурс, але не стали переможцями без дозволу авторів ескізів логотипу.

 

Вимоги до конкурсних робіт

  1. До участі у Конкурсі допускаються конкурсні роботи, які включають такі елементи візуальної ідентифікації міста:

– логотип  (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення) та слоган (ключова ідея) або окремо салоган чи логотип.

  1. До конкурсних робіт встановлюються такі технічні вимоги:

— техніка виконання ескізу логотипу міста – за допомогою комп’ютерних програм або в інший графічній формі.

— відображати пріоритетні напрямки життя міста – курорт, туризм, відпочинок, розваги тощо ;

— позиціонувати місто як розвинуте, прогресивне, зелене, культурне та при цьому має бути зрозумілим і легко асоціюватися з Генічеськом;
— бути чітко зрозумілим як у великому, так і у малому розмірі, не повинен містити складних деталей та заплутаних фігур/компонентів;

бути зрозумілим та відтворюватися в чорно-білому та спрощеному кольоровому варіантах;

— підходити для горизонтального формату, тобто його можна розмістити на вузькому горизонтальному носії, наприклад, на банері веб-сайту;
— супроводжуватися пояснювальним документом, який детально розкриває кольорову концепцію, що використовувалась автором при розробці самого символу логотипа та його складових, розкриває зміст та значення загального образу логотипа; а також коротке ессе (приблизно до 250 слів), чому саме цей логотип має використовуватися в якості символу міста.

Проект логотипу НЕ повинен містити наступних візуальних елементів:
— елемент, що не є оригінальним. Це означає, що в оформленні не можна використовувати зображення, роботи або подібні твори третіх сторін (наприклад, зображення видатних осіб, будинків тощо), елемент схожий на вже існуючі елементи оформлення, якщо це може порушити права третіх сторін;
— елемент, який є або був комерційним чи отримав права на пов’язання його з комерційним підприємством, брендом, послугою або товаром;

-державні герби, прапори або емблеми організацій;
— комерційні, релігійні або політичні символи чи будь-які логотипи інших організацій;

— підпис та/або ім’я дизайнера/художника;

 — оформлення з використанням 3D або фотографії.

  1. Якщо конкурсна робота буде відібрана конкурсною комісією для презентації, то додатково додається (у строк до 18.06.2018р.)

— «наскрізний елемент» системи візуальної ідентифікації;

– приклади для використання логотипу міста на сувенірній і поліграфічній продукції, на малих архітектурних формах, міському транспорті тощо;

– можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, дерево, метал);

– приклади поєднання логотипу разом з офіційною символікою міста;

  1. Проект слогану у друкованому або в електронному вигляді, який має відповідати наступним вимогам:

 — бути звучним, чітким та коротким, який при цьому створює гармонічний та позитивний імідж Генічеська, розкриває його курортний, туристичний, розважальний потенціал;

— має одразу привертати увагу та легко запам’ятовуватись;

— бути оригінальним та не використовувати відомі формулювання, цитати або фрагменти робіт третіх осіб;

— не містити жодний образ, політичні або релігійні мотиви,

— супроводжуватися пояснювальним документом, який детально розкриває сутність та сенс слів, що використовувались автором при розробці слогану;  а також коротке ессе (приблизно до 250 слів), чому саме цей слоган має використовуватися в якості символу міста. Не можна використовувати слоган, який є або був комерційним чи отримав права на пов’язання його з комерційним підприємством, брендом, послугою або товаром.

  1. Конкурсна робота обов’язково повинна містити прізвище, ім’я, по батькові конкурсанта та контактний телефон.
  2. Конкурсні роботи надсилаються або подаються на розгляд в друкованому вигляді за адресою: місто Генічеськ, вулиця Міська,8 кабінет №5, або в електронному вигляді на електронну адресу genich.mrada@ukr.net.

Термін подання конкурсних робіт на участь у Конкурсі з 01квітня  по  01 травня  2017 року.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.